Reklamační asistent
Na výrobky poskytujeme záruční lhůtu 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Než se pustíte do reklamace, mějte na paměti, že:
- Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
- Pro vyřízení reklamace platí standardní podmínky dané českým právním řádem (viz Obchodní podmínky).
- Zboží zaslané na dobírku nebude převzato.
- Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu, nejdéle však v zákonné lhůtě 30 dní. Budete-li postupovat podle této procedury, průběh reklamace výrazně urychlíte.
Dále sa záruka nevztahuje na:
- vady způsobené cizím zásahem (neodborné úpravy atd.), vnějšími vlivy (agresivní prostředí, náraz, nešetrné zacházení, vystavení vysokým teplotám, styk s čistidly nebo jinými chemikáliemi),
- opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním - poškrábání, odření, stopy po krájení atd.,
- vady způsobené nesprávným užíváním, nedodržením návodu, nevhodnou údržbou nebo nesprávným skladováním
Chcete vrátit zboží v zákonné lhůtě?
Při online nákupu máte právo ve 14-ti denní lhůtě odstoupit od smlouvy a zboží nám vrátit bez udání důvodu. Pokud tak chcete učinit, pokračujte níže:
Mějte na paměti, že:
- Zboží lze vrátit, jen pokud nevykazuje známky opotřebení.
- Nelze vrátit použité zboží.
Jak nám vrátit zakoupený produkt?
- Kontaktujte nás, prosím, emailem na adrese obchod @ woodlop.cz, nebo telefonem na čísle 604 617 184 a dejte nám na vědomí, že chcete vrátit nebo reklamovat náš produkt.
- Pokud jde o drobné produkty z eshopu s váhou nepřesahující 20kg, zašlete nám je prosím Českou poštou na adresu
Clear shot s.r.o.
P. O. Box 6
66701 Židlochovice
- Pokud jde o těžší výrobky s váhou přesahující 20kg, vyčkejte prosím na náš telefonát. Budeme Vás kontaktovat ohledně nejlepšího způsobu dopravy, abychom Vám odeslání co nejvíce usnadnili.
- Po obdržení balíku Vám potvrdíme přijetí a zahájíme reklamaci, případně vrácení zaplacené částky. O průběhu Vás budeme podrobně informovat.
V případě potřeby využijte, prosím, našich kontaktních údajů na stránce Kontakty, na kterých jsme Vám k dispozici.